نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3202
-
الف
+

تصویر برداری فصل سوم «روزگار جوانی» از نیمه گذشت

جدید ترین تصاویر از فصل سوم سریال در حال ساخت «روزگار جوانی 3» منتشر شد.

به گزارش آی فیلم2، تصویربرداری فصل سوم سریال «روزگار جوانی» به تهیه کنندگی «سپهر محمدی» و کارگردانی «اصغر توسلی» از نیمه گذشت.

فصل سوم روزگار جوانی
تولید فصل سوم سریال «روزگار جوانی» از دلو (بهمن) سال 1399 شروع شده است و عوامل تولید فصل سوم سریال «روزگار جوانی» اکنون در یک لوکیشن ثابت در محله «نیاوران» تهران مستقر هستند و لوکیشن های بیرونی این سریال شامل شفاخانه، دانشگاه،رستورانت، دفتر کمپنی و… است.

روزگار جوانی فصل 3

این سریال در ۳۰ قسمت  ساخته می شود و بازیگرانی چون بیوک میرزایی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی، رسول نجفیان، زهرا داودنژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی پور، محمود قدیریان، سولماز حصاری در آن ایفای نقش می کنند.

فصل 3 روز گار جوانی

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که به قصه زندگی جوانان متولد دهه 1370 و 1380 می پردازد، آمده است: پس از گذشت سال‌ها، عباس آقا (بیوک میرزایی) تصمیم می گیرد که بخشی از خانه مسکونی اش را به تعدادی جوان دانشجو اجاره دهد. دانشجویان جدید همسایه عباس آقا می‌شوند، بی‌خبر از اینکه ...

روزگار جوانی 3

فصل اول «روزگار جوانی» سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی «اصغر توسلی»، کارگردانی «شاپور قریب» و «اصغر توسلی» و نویسندگی «اصغر فرهادی» و  همچنین فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «اصغر توسلی» و نویسندگی «علی‌اکبر محلوجیان» و «فرهاد نقدعلی» تولید شد.

روزگار جوانی 3

گفتنی است که فصل اول و دوم سریال «روزگار جوانی» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«اصغر توسلی» کارگردان فصل جدید سریال «روزگار جوانی» شد

واکنش «کیهان ملکی» به ساخت سریال «روزگار جوانی3»

دانلود سریال «روزگار جوانی» 

دانلود سریال «روزگار جوانی2» 

«بیوک میرزایی»: شخصیت‌های سریال روزگار جوانی از دل اجتماع آمده بودند

م ا 

نظر شما
ارسال نظر